sâmbătă, 4 februarie 2012

Buna! Acesta este blogul meu;X, si de acum va voi tine  la curetnt cu noi postari despre viata mea si cu o gramada de poezii shi o poveste scrisa de mine cuu mult timp in urma!
 Shi acum cate ceva despre mine...pai  orelee suntt megaaa tarii:))) pt ca suntem cativa care fac maree caterinca:>:> eu sunt una:> o da shii.. presupun ca asta enerveaza in princiipiuu cam totii profi ...mdeaa shi ei ne enerveaza pe noi parca ar fi mamaa sau tataaa de ex: Staatii cumminttii:|! Waaaa nici mama nu mai imi spune asa( prea des..) daa mrgg:))),asa sunt o fata ambitioasa care iubeste taree pult Pretty Little Liars care probabil ca a fost una dintre inspiratiile mele!
 Acest blog a fost dedicat unor persoane dragi mie cum ar fii Ioana(Sakiko;X) ,Alexandra;X, sau  Adee, mai sunt shi Vali , MAda( SOboo;X) shi multii altii:*!
   Multumesscc Sako:*:*:* pt ajutorul oferit pt a creea acest blog:*;X!
   Vizionare placuta;))


Un comentariu: